AKTUÁLIS


Évjárat premier - idén is készül BalatonBor

Idén harmadik évébe lép a balatoni brand, a BalatonBor, amely a Balatoni KÖR és a Rizling Generáció Egyesület közös terméke. Az egységes dizájnnal, palackkal és csavarzárral ellátott jóivású, könnyű, reduktív Olaszrizling borokat 2016-ban palackozták első évben, a tavalyi évben pedig már megduplázták a mennyiséget. A régiós termék piacra dobásával a létrehívók célja az együttes, közösségi gondolkodás kifejezése.
Írta: Borigo


A készítőknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük: adott többek között a borok savtartalma, alkoholfoka, illetve vásárolt szőlő esetében a szőlő ára is, amellyel korrekt szőlőfelvásárlási árakat szeretne elérni a két egyesület.




Idén 45 pincészet adta le nevezését, hogy elkészítse saját, 2017-es évjáratú BalatonBorát. Március 6-án a Fiáth Attila vezetésével lezajló origó kóstolón a borászok vakkóstolás keretében döntötték el, hogy idén melyik bor kaphatja meg az egységes Balaton-kék és napsárga megjelenést. Az origó kóstoló célja, hogy az egyes borvidékek tapasztalati úton, világos termékkategóriák mentén, minőségileg definiálhassák magukat.




A vakkóstoló eredményeként az előző két év adatait meghaladva idén 28 pincészet palackozhatja le majd BalatonBorát. A tervezett mennyiség 56.300 palack.

A pincészetek kilétét az április 26-án tartandó sajtótájékoztatóval egybekötött nyilvános sétálókóstolón, a BalatonBor évjárat premierjén fedi fel a brandért felelős két egyesület.




Helyszín: Manna étterem, I.ker., Palota út 17.
Sétálókóstoló időpontja: 2018. Április 26, 17-21h
Jegyvásárlás és további információ


***
A március 6-án lezajlott kóstolóról videóanyag is készült, amely itt érhető el és igény szerint felhasználható BalatonBorral kapcsolatos megjelenésekhez. A videóban megszólal Fiáth Attila nemzetközi borakadémikus, Laposa Bence, a Balatoni KÖR elnöke és Gyukli Krisztián, a Rizling Generáció elnöke.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Évjárat premier - idén is készül BalatonBor

Idén harmadik évébe lép a balatoni brand, a BalatonBor, amely a Balatoni KÖR és a Rizling Generáció Egyesület közös terméke. Az egységes dizájnnal, palackkal és csavarzárral ellátott jóivású, könnyű, reduktív Olaszrizling borokat 2016-ban palackozták első évben, a tavalyi évben pedig már megduplázták a mennyiséget. A régiós termék piacra dobásával a létrehívók célja az együttes, közösségi gondolkodás kifejezése.
Írta: Borigo


A készítőknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük: adott többek között a borok savtartalma, alkoholfoka, illetve vásárolt szőlő esetében a szőlő ára is, amellyel korrekt szőlőfelvásárlási árakat szeretne elérni a két egyesület.




Idén 45 pincészet adta le nevezését, hogy elkészítse saját, 2017-es évjáratú BalatonBorát. Március 6-án a Fiáth Attila vezetésével lezajló origó kóstolón a borászok vakkóstolás keretében döntötték el, hogy idén melyik bor kaphatja meg az egységes Balaton-kék és napsárga megjelenést. Az origó kóstoló célja, hogy az egyes borvidékek tapasztalati úton, világos termékkategóriák mentén, minőségileg definiálhassák magukat.




A vakkóstoló eredményeként az előző két év adatait meghaladva idén 28 pincészet palackozhatja le majd BalatonBorát. A tervezett mennyiség 56.300 palack.

A pincészetek kilétét az április 26-án tartandó sajtótájékoztatóval egybekötött nyilvános sétálókóstolón, a BalatonBor évjárat premierjén fedi fel a brandért felelős két egyesület.




Helyszín: Manna étterem, I.ker., Palota út 17.
Sétálókóstoló időpontja: 2018. Április 26, 17-21h
Jegyvásárlás és további információ


***
A március 6-án lezajlott kóstolóról videóanyag is készült, amely itt érhető el és igény szerint felhasználható BalatonBorral kapcsolatos megjelenésekhez. A videóban megszólal Fiáth Attila nemzetközi borakadémikus, Laposa Bence, a Balatoni KÖR elnöke és Gyukli Krisztián, a Rizling Generáció elnöke.


« Vissza az előző oldalra